807354389340702

Bestellingen




In My dmlights staat 'Klaar voor verzending of afhaling' als orderstatus. Wat betekent dit?

Dit betekent dat al je bestelde producten aanwezig zijn in ons magazijn en klaarliggen voor verzending of afhaling. Dit is afhankelijk van de leveringsmethode die je koos tijdens het bestellen.

Lees meer...



In My dmlights staat 'Bezig met klaarleggen/In bestelling' als orderstatus. Wat betekent dit?

Dit betekent dat we bezig zijn met het klaarleggen van uw bestelde producten, of dat ze in bestelling staan bij onze leveranciers. De producten die we niet op voorraad hebben, bestellen we bij onze leveranciers. In afwachting van deze bestelde producten blijft de orderstatus staan op “Bezig met klaarleggen/In bestelling”. De duur van deze orderstatus is afhankelijk van de levertermijn van onze leveranciers. Het is dus mogelijk dat deze orderstatus enige tijd blijft staan tot uw bestelde producten bij ons binnenkomen en worden ingepakt.

Lees meer...



In My dmlights staat 'Verzonden of afgehaald' als orderstatus. Wat betekent dit?

Dit betekent dat jouw bestelling verzonden of afgehaald is. Dit is afhankelijk van de leveringsmethode die je koos tijdens het bestellen.

Lees meer...



In My dmlights staat 'Order ontvangen en klaar voor verwerking' als orderstatus. Wat betekent dit?

Dit betekent dat jouw bestelling met succes bij ons is binnengekomen. De bestelling wordt vervolgens geïmporteerd in ons systeem. De bestelde producten worden gereserveerd en kunnen vervolgens worden klaargelegd in ons magazijn. De producten die we niet op voorraad hebben, bestellen we bij onze leveranciers.




Prijzen

De prijzen zoals deze online staan vermeld zijn bindend, tenzij er sprake is van overmacht.




BTW-recuperatie

Indien je een buitenlandse (niet-Belgische) BTW-nummer hebt, hoef je geen BTW te betalen. Dit wordt reeds verrekend bij het doorlopen van het bestelproces.

Indien je goederen moeten geleverd worden buiten de EU, zal er geen BTW aangerekend worden. De douane kan jou echter wel het plaatselijke BTW-tarief en eventuele invoerrechten aanrekenen, indien van toepassing.




Kan ik een zakelijk account aanmaken?

Natuurlijk. Je kan een zakelijk account aanmaken door bovenaan in de eerste stap van het bestelproces ‘Zakelijk’ aan te vinken. Geef al je gegevens (inclusief Bedrijfsnaam en indien van toepassing BTW-nummer) in en ga door naar stap 2. Je zakelijk account is bij deze aangemaakt.

Je kan ook op de normale manier een nieuwe account aanmaken (niet via het bestelproces). Als je dan later een bestelling afwerkt, kan je specificeren dat je een zakelijke klant bent.

Lees meer...



Er is iets mis met mijn ontvangen producten, wat moet ik doen?

Breng ons via e-mail op de hoogte van wat er precies mis is. Vermeld zeker je klantnummer, het factuurnummer en het/de artikelnummer(s) in de mail. Stuur ons eveneens foto’s door van waar de fout(en) zich precies bevindt/bevinden. Onze klantenservice gaat dit probleem vervolgens zo snel mogelijk aanpakken en brengt jou op de hoogte van de te ondernemen stappen.

Opgelet: indien het om een beschadigd of gebrekkig artikel gaat, gelieve dit dan niet meteen weg te gooien. Bewaar het veilig, het artikel kan namelijk als bewijsstuk dienen voor het verkrijgen van een nieuw exemplaar.




Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen bij dmLights is heel eenvoudig. Het bestelproces is ingedeeld in drie simpele stappen. Voor meer details rond het bestelproces klik je hieronder op 'Lees meer'.

Lees meer...



Kan ik een offerte aanvragen voor grotere aantallen?

Ja, stuur ons via het contactformulier de/het product(en) en de hoeveelheden die je zou willen bestellen. Wij bekijken je aanvraag en sturen je vervolgens een gepaste offerte toe.




Krijg ik een factuur van mijn bestelling?

Ja, de factuur van je bestelling zal te vinden zijn in de verpakking van je bestelling. Ook kan je al jouw facturen terugvinden in je dmlights account op de pagina "mijn facturen".

Lees meer...



Kan ik een geplaatste bestelling aanpassen?

Ja, dit op voorwaarde dat de bestelling nog niet verzonden is. Indien de bestelling reeds verzonden is, is dit jammer genoeg niet meer mogelijk.

Indien je bestelling nog niet verzonden is kan je ons via e-mail of telefoon laten weten welke wijzigingen je wenst door te voeren (adreswijzigingen, productwijzigingen, etc.).




Ik wil een product bestellen dat niet op jullie website staat.

Het is mogelijk dat bepaalde producten die we wel verkopen niet op onze website staan. Dit geldt uiteraard enkel voor producten in de categorie verlichting en elektriciteit. Bijvoorbeeld nieuwe collecties.

Laat ons weten welk(e) product(en) je wenst te bestellen en wij laten vervolgens weten of we jou dit/deze product(en) kunnen bezorgen, ja of nee.




Kan ik mijn bestelling annuleren?

Dit is mogelijk op voorwaarde dat je bestelling nog niet verzonden is. Laat ons via telefoon of e-mail zo snel mogelijk weten welke bestelling je wenst te annuleren. Let op: zakelijke klanten (i.e. klanten met een bedrijfsnaam en/of BTW-nummer) hebben dit recht op annulatie niet.




Kan ik mijn levering volgen?

Ja, zodra je bestelling verzonden wordt, ontvang je een e-mail met daarin een trackinglink. Deze link stuurt je naar een pagina waarop je kan nagaan in welk stadium je verzending zich bevindt.




Hoe kan ik betalen bij dmlights?

Wij bieden verschillende betaalmethoden aan. We onderscheiden twee methoden: online betaling en bankoverschrijving.

Lees meer...



Hoe kan ik offertes opzoeken en bestellen?

Heeft u een offerte laten opmaken? Dan kan u deze heel eenvoudig terugvinden. Op onze offerte-pagina hoeft u enkel het jaar, offertenummer en webcode in te vullen.

Lees meer...



Zijn alle prijzen inclusief korting?

Ja, de prijzen die op de website staan zijn inclusief alle kortingen.



Volg ons op Instagram
Ontdek de laatste trends en nieuwigheden in de wereld van verlichting.
© 2014 - 2023(Elektriciteit Paul de Meutter CV)

De inhoud van deze website, met inbegrip van handelsmerken, octrooien, copyrights, databaserechten, tekeningen en modellen, afbeeldingen, bedrijfs- en/of productnamen en/of andere (intellectuele eigendomsrechten), zijn beschermd door intellectuele eigendomsrechten die behoren tot dmlights of een rechtmatige derde. U mag geen beschermde inhoud zoals beschreven in dit artikel, gebruiken en/of wijzigen, met inbegrip van kopiëren, uitlenen, reproduceren, elk gebruik van dmlights database inhoud of elk gebruik op welke manier dan ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van dmlights. Elke inbreuk wordt vervolgd op grond van de geldende wetgeving.