Indien een artikel defect gaat of een ander mankement vertoont, tijdens een normaal – door de fabrikant voorgeschreven – gebruik en onderhoud, en dit binnen de voorziene garantieperiode (normaliter 2 jaar), wordt dit gedekt door de garantie.
Breng ons via e-mail op de hoogte van het defecte artikel. Vermeld zeker je klantnummer, het factuurnummer en het/de artikelnummer(s) in de mail. In de meeste gevallen moet dit artikel terug naar de leverancier/fabrikant gestuurd worden ter controle/herstelling/omruiling.
Stuur ons eveneens foto’s door van waar de fout(en) zich precies bevindt/bevinden. Onze klantenservice gaat dit probleem vervolgens zo snel mogelijk aanpakken en brengt jou op de hoogte van de te ondernemen stappen.
De inhoud van deze website, met inbegrip van handelsmerken, octrooien, copyrights, databaserechten, tekeningen en modellen, afbeeldingen, bedrijfs- en/of productnamen en/of andere (intellectuele eigendomsrechten), zijn beschermd door intellectuele eigendomsrechten die behoren tot dmlights of een rechtmatige derde. U mag geen beschermde inhoud zoals beschreven in dit artikel, gebruiken en/of wijzigen, met inbegrip van kopiëren, uitlenen, reproduceren, elk gebruik van dmlights database inhoud of elk gebruik op welke manier dan ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van dmlights. Elke inbreuk wordt vervolgd op grond van de geldende wetgeving.