Nu tot 40% korting op buitenverlichting! Klantendienst

Leveringen

Welke maatschappij verzorgt de verzendingen?

Het grote deel van onze verzendingen wordt uitgevoerd door UPS. Bij ons ben je steeds verzekerd van je zending, je mag er zeker van zijn dat je jouw bestelde artikelen altijd in nieuwe staat en onbeschadigd zult ontvangen. Bij beschadigingen tijdens de verzending zullen wij je immers een vervangartikel toesturen.

Verzendingen buiten Europa gebeuren steeds met luchttransport om een snelle levering te verzekeren.

Bovendien kiezen we voor al onze verzendingen buiten de Europese Unie (uitgezonderd Noorwegen en Zwitserland) standaard voor de snelle UPS express service, zonder hiervoor bijkomende kosten toe te rekenen. De express service staat meestal garant voor een levering binnen 4 werkdagen na verzending. 

Lees meer...

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Dit hangt af van twee factoren: of het product op voorraad was en de status van de bestelling.

Als je wilt weten wanneer je bestelling wordt bezorgd, moet je de bestelstatus controleren om te zien of je bestelling al is verzonden.

Zodra je bestelling is verzonden, kun je deze volgen op de pagina van de vervoerder. De link naar die pagina vind je onder "Verzenden en ophalen" (als je een account hebt). Zo niet, dan moet je de bestelling bij de transporteur volgen.

Meer informatie over levertijden voor producten vind je hier.

 

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen en wanneer krijg ik gratis verzending?

Ondanks de stijgende diesel- en benzineprijzen proberen we onze verzendkosten steeds zo laag mogelijk te houden. Zo worden bestellingen met een aankoopwaarde van € 100 en hoger gratis geleverd in België, Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Denemarken, Frankrijk, Luxemburg en Monaco. Verzendingen naar het Verenigd Koninkrijk zijn gratis vanaf een aankoopwaarde van £ 500.

Meer informatie over de verzendkosten per land en de aankoopwaarde voor gratis verzending vind je hier.

 

Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

Die keuze is volledig aan jou! We beschrijven kort de mogelijkheden.

Lees meer...

 

Kan ik een bezorgdatum kiezen?

Nee, zelf een bezorgdatum kiezen is momenteel helaas niet mogelijk.

 

Kan ik mijn pakje volgen?

Ja, dat is mogelijk. Je ontvangt een e-mail met een trackinglink zodra je bestelling is verzonden. Je kunt deze link ook vinden in je persoonlijk account. Log hier in om je account te bekijken.

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Dankzij onze pakketkluis kan je vanaf nu jouw bestelling 24 uur op 24, 7 dagen op 7 komen afhalen! Let op, je pakket blijft een week beschikbaar in de container. Daarna kan je je bestelling enkel nog oppikken na telefonisch contact met onze klantendienst (015 25 76 68).

Lees meer...

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van levering?

Geen paniek wanneer jij of je buren niet thuis zijn: onze bezorgpartner brengt je pakje naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Zo kan je jouw bestelling gaan afhalen wanneer het jou past en heb je het zo snel mogelijk in huis.

 

Kan ik een deel van mijn bestelling vroeger of later laten leveren?

Hiervoor neem je best contact op met onze klantendienst.