Nu tot 40% korting op buitenverlichting! Klantendienst

Retours

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Een artikel wordt enkel en alleen retour aanvaard als het voldoet aan al onze retourvoorwaarden.

Lees meer ...

 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Volg volgende stappen indien je jouw bestelling wenst te herroepen en terug te sturen. Herroeping is niet in alle gevallen mogelijk, er zijn wel enkele voorwaarden voor het herroeping.

Lees meer...

 

Kan ik mijn retourzending volgen?

De transportfirma die je koos om je product terug te zenden naar ons bezorgt jou in de meeste gevallen een tracking link om je pakje te volgen.

 

Hoe werkt de terugbetaling van mijn retourzending?

Na controle of je retour aan alle voorwaarden voldoet, wordt het geld teruggestort volgens diezelfde betaalmethode die je in Mollie hebt gekozen (online betaling of bankoverschrijving) bij het plaatsen van je bestelling. Het retourbedrag wordt bijgeschreven op diezelfde creditcard.

Heb je nog vragen? Onze klantendienst helpt je graag verder.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je bestelling annuleren is enkel mogelijk als we het nog niet verwerkt hebben. We raden daarom aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantendienst om samen te bekijken of een annulatie nog mogelijk is. Indien annuleren niet meer kan, kan je je bestelling steeds retourneren na ontvangst.

 

Mijn bestelling is beschadigd, defect, onjuist of onvolledig. Wat nu?

Vul het contactformulier in met zoveel mogelijk gegevens en probeer het probleem zo goed mogelijk te omschrijven. Je kan ook altijd rechtstreeks contact opnemen met onze klantendienst, zij helpen je graag verder om je probleem op te lossen.

 

Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?

Er gelden enkele uitzonderingen op de mogelijkheid tot retourneren:

  1. Het herroepingsrecht geldt niet voor producten op maat gemaakt voor de klant, maatwerk of op producten die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn.
  2. Het herroepingsrecht geldt niet voor artikelen die gebruikt, beschadigd of niet volledig zijn.
  3. Het Europese herroepingsrecht geldt niet voor zakelijke klanten (i.e. klanten met een bedrijfsnaam en/of BTW-nummer).
  4. Het Europese herroepingsrecht geldt uitsluitend voor bestellingen geleverd in de 28 EU-lidstaten + IJsland, Liechtenstein en Noorwegen.
Kan ik een product omruilen?

Ja, je kan een product omruilen. Dit doe je door een nieuwe bestelling te plaatsen met het gewenste product en deze te betalen. Het artikel dat je wil omruilen stuur je ons retour. Controleer zeker even of het product voldoet aan onze retourvoorwaarden, het terugsturen ervan is namelijk steeds op jouw kosten.

Wil je een artikel ruilen omdat we het fout hebben geleverd? In dat geval nemen wij uiteraard alle retourkosten voor onze rekening.

Heb je nog vragen? Onze klantendienst helpt je graag verder.