Nu tot 40% korting op buitenverlichting! Klantendienst

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Volg onderstaande stappen indien je jouw bestelling wenst te herroepen en terug te sturen. Herroeping is niet in alle gevallen mogelijk, er zijn wel enkele voorwaarden voor het herroeping.
 

1. Standaardformulier

Laat ons via het standaardformulier of via e-mail weten dat je jouw aangekochte product wenst terug te sturen, en dit binnen de 30 dagen na ontvangst van je bestelde product. Vermeld steeds je klantnummer, factuurnummer en de producten die je wenst te retourneren. Wanneer je je retourdocument hebt ontvangen, heb je 10 werkdagen de tijd om je retourzending aan ons te bezorgen. Het vermelden van de reden van retour is dus niet verplicht maar kan wel nuttig zijn voor ons om onze service te verbeteren. Klik op de link hieronder om het standaardformulier te downloaden:
 
 

2. Je laat het product op jouw kosten en risico bezorgen op het volgende retouradres:

 
Elektriciteit Paul De Meutter CV
Industriepark 14A
2220 Heist-Op-Den Berg
België
 
Indien het product verloren gaat en/of beschadigd wordt tijdens de retourzending, is dit dus op jouw verantwoordelijkheid en kan dmLights niet aansprakelijk worden gesteld.
 
Indien je een retourzending doet van buiten de Europese Unie, gelieve dan steeds een officiële koerierdienst (bijvoorbeeld UPS, TNT, DHL,…) te gebruiken, gebruik nooit een postbedrijf. Indien je toch gebruikmaakt van een postbedrijf, zal jij zelf verantwoordelijk gehouden worden voor alle douaneformaliteiten.
 

3. Nazicht

Als de retourzending aankomt in ons magazijn, gaan wij z.s.m. na of het product voldoet aan de retourvoorwaarden en stellen jou van onze beslissing op de hoogte via mail. Indien het product voldoen aan de retourvoorwaarden zullen wij het volledige orderbedrag crediteren op jouw account.
Let op: wij zullen jou enkel de betaalde prijs en de verzendingskosten om het product aan jou te bezorgen - indien deze er waren - terugbetalen. De verzendingskosten om het product te retourneren zijn steeds voor jouw rekening.
 

4. Product voldoet niet aan de voorwaarden

Indien het product niet aan de retourvoorwaarden voldoen, blijft het jouw eigendom en dien je het binnen de 2 weken terug af te halen. Indien gewenst kunnen wij in dit geval het product, op jouw kosten, terugsturen met een transportfirma. Indien de geweigerde retour na 2 weken nog steeds in ons magazijn staat, zal je via mail op de hoogte worden gebracht dat het product vernietigd wordt.